Thursday, February 23, 2012

caca marba

td, sms cep (ni laki aku aka chef, tp cep lg sng, almaklumlah lidah jawa), suh blk awl sikit. Ajk p psr lmbk. Bukan nak apa pun, saja boringlah, terperuk je kat kampung nih, skali skala nk gak kuar. x kemana pun, p bndr je, cuci2 mata. beli belah idaklah kan, gaji ciput x leh nak bt blnja. Bayar upah anak je n duit kutu abih dah. Kena tggu gaji cep baru bleh blanja...bak pepatah anak aku kan, mama nie abihkan duit baba jeK...apa2lah nak, korang x tau, keje sbg menteri kewangan kluarga lg bsr tanggungjwbnya dari menteri kewangan negara tau.

Aku nie gemoklah, camne ea..nak kurus..nak diet, pose, sumernya pakai niat je...praktik x kuat smngt x kuat iman. Ah, lantaklah..adatlah kan anak lima tu, ntah2 urat kurus dah terputus beranakan diaorg kot, tu yg x leh kurus tu...keh keh keh...gsklah labuuu

oh yea, t jap g nak kuar cari pau kelapa. dah tiga ari berturut2 aku g asik abih je. G kol 2:30 ktanya blom ada, kol 4:00 dah abih plak...ngences tau!


pau kelapa yg ku idaman

mcm rojak kan entry aku nie..

ok bai...eh, bkn bai karpet tu...ok byeeeee

No comments:

Post a Comment